Zwroty i reklamacje
Zwroty i Reklamacje
Naszym klientom proponujemy łatwiejszą procedurę zwrotu (jako dodatkowe prawo konsumenta) zakupionych towarów oraz ich reklamacji. Proponowana przez nas procedura nie ogranicza w żaden sposób procedury ustawowej opisanej w VII i VIII paragraf regulaminu sklepu.
1. Zwroty
Jeśli chciałbyś zrezygnować z zakupu masz na to 14 dni od odbioru zamówienia/przesyłki bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Aby dokonać zwrotu:
- Muszą Państwo poinformować nas bok@soczewkowydyskont.pl (ewentualnie wysyłając list na adres Biura Obsługi Klienta) o swojej decyzji. Proszę wpisać Państwa nazwisko, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne, Państwa numer telefonu i adres e-mail lub skorzystać z formularza odstąpienia od umowy. Aby zachować termin zwrotu, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą chęci zwrotu produktów w ciągu 14 dni od odbioru zamówienia/przesyłki.
- Zwracany towar musi być nieuszkodzony, bez utraty jego wartości handlowej (w szczególności w nieotwartym opakowaniu). Jeśli otworzysz opakowanie zbiorcze zwrócimy Ci kwotę proporcjonalnie do wykorzystanych soczewek. Nie dotyczy:
- soczewek torycznych, progresywnych, kolorowych
- robionych na specjalne zamówienie, lista poniżej
- Potrzebny będzie nam numer Twojego konta, na które mają być przesłane pieniądze (nie odbieramy przesyłek pobraniowych). Zostaną one zwrócone do Ciebie w dniu otrzymania przesyłki, nie później niż 14 dni od jej otrzymania.
- Odpowiednio zabezpiecz przesyłkę, aby nie uległa uszkodzeniu w trakcie transportu. Pamiętaj aby mieć potwierdzenie nadania przesyłki.
- W przypadku zwrotu gwarantujemy zwrot kwoty równej cenie towaru, kosztu transportu w momencie zakupu oraz ewentualne koszty płatności (pokrywasz jedynie koszty przesyłki zwrotnej).
- Niestety nie możemy zagwarantować zwrotu soczewek robionych na specjalne zamówienie, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta (lista soczewek poniżej).
2. Reklamacje
- W przypadku reklamacji przejdź do naszego DZIAŁU REKLAMACJI (wymaga założonego konta) lub napisz do nas na bok@soczewkowydyskont.pl.
- Reklamacje są rozpatrywane, gdy przesłane produkty można poddać ekspertyzie. Warunkiem przyjęcia soczewek do ekspertyzy jest ich zabezpieczenie przed wyschnięciem. Soczewki powinny być przesłane zanurzone w płynie w pojemniku na soczewki w opakowaniu zabezpieczającym przed uszkodzeniem w trakcie przesyłki.
- Do każdej reklamacji podchodzimy indywidualnie i zostanie w najkrótszym możliwym czasie nie przekraczającym 14 dni od momentu jej złożenia.
- W przypadku, gdy przesyłka została zagubiona przez „Kuriera” (firmę kurierską, Pocztę Polską) jesteśmy zobligowani do przestrzegania procedury reklamacyjnej „Kuriera”.
Lista soczewek robionych na specjalne zamówienie klienta:
- Proclear Sphere RX 1szt.
- Proclear Tailor Made Toric 1szt.
- Soczewki Proclear Multifocal Toric 3szt.
- Soczewki Proclear Multifocal XR 3szt.
- Soczewki Proclear Toric XR 3 szt.